iMGZN

“Samen met de drang om te versieren, heeft de mens steeds de behoefte gehad om zich uit te drukken. Dat zoiets op rotswanden gebeurde was een vanzelfsprekendheid, want dergelijke dragers waren er in overvloed”.

De vraag

Het delen van kennis binnen organisaties en daarbuiten wordt als een goed middel gezien voor contentmarketing.

  • Hoe kan ik een verhaal vertellen gebruik makend van de verschillende social media kanalen?
  • Hoe kan ik kennisdelen bevorderen?
  • Hoe kan ik op een snelle en aantrekkelijke manier mensen kennis laten uitwisselen?
  • Hoe kan ik mijn bereik op social media meten, op de door mij geclaimde kennisdomeinen?

 

De oplossing

Swaip helpt bij het delen van kennis via sociale media:

  • Publiceer en duid artikelen vanuit uw eigen Swaip kennisplatform
  • Verspreid kennis in het netwerk via de koppeling met Twitter, Facebook, Linkedin, Slideshare en YouTube.
  • Meet het bereik op social media en zie waar welke onderwerpen interessant gevonden worden.

 

  • Conceptontwikkeling 100%
  • Cloudtools 90%

iMGZN introduceert een verhaal-grid concept.

  • De basis is het verhaal van de journalist. Rondom dit hoofdverhaal kan de journalist tegels met content toevoegen die diepte en achtergrond bieden.
  • Het is mogelijk met een aantal journalisten samen een iMGZN te maken.
  • Bij publicatie staat het hoofdverhaal vast en is alleen door de journalist aan te passen.
  • Na publicatie van het iMGZN kunnen lezers zelf reacties en aanbevelingen toevoegen. Zo’n toevoeging kan weer de start zijn van een nieuw verhaal.
  • Bij het navigeren tussen tegels wordt gebruik gemaakt van effecten zoals parallax om de beleving van het lezen en ontdekken te versterken.

iMGZn is ontwikkeld samen met Freddy Snijder van Visionscapers.

Ook samen met WOID een concept realiseren?

Maak de eerste stappen met de Lean Startup methode